Щастя не в тому, щоб робити завжди, що хочеш, а в тому, щоб завжди хотіти того, що робиш.
Л. Толстой
учителька польської мови
Здобула вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка та методика середньої освіти, Українська мова та література» у Тернопільському національному педагогічному університеті імені В.Гнатюка.
Кваліфікація: вчитель української мови та літератури, польської мови, зарубіжної літератури.

Безумство діяти по старому і чекати нових результатів.
А. Ейнштейн
учителька німецької мови
Здобула вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка та методика середньої освіти. Мова та література (німецька)» у Тернопільському національному педагогічному університеті ім. В. Гнатюка.
Кваліфікація - магістр педагогічної освіти, викладач німецької мови, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури.
Педагогічний стаж – 11 років.
Учитель вищої категорії, педагогічне звання – старший вчитель.
Розробник курсу «Організація ефективного, комунікативного освітнього середовища під час вивчення ІМ» у складі ліцензійної групи відділу неперервної освіти ТКМЦНОІМ Управління освіти і науки Тернопільської міської ради.
Координатор Всеукраїнських конкурсів з німецької («Орлятко») й англійської мов («Гринвіч», «Puzzle»).
Переможець І та ІІ та учасник ІІІ етапів Всеукраїнського конкурсу Вчитель року 2017-2018 у номінації Німецька мова.
Найхарактернішою рисою педагогічної діяльності Ятчук М. А. є застосування ефективних методик, які забезпечують умови для створення атмосфери співробітництва та розвивального середовища, сприяють формуванню комунікативних умінь, розвитку інформаційної компетентності, логічного та критичного мислення, власне вміння вчитись. Учителька постійно працює над вдосконаленням педагогічної практики.
Уроки Ятчук М. А. відрізняються творчим підходом, викликають зацікавленість дітей. Вона вміє активізувати дитячу уяву, прищеплює учням інтерес до вивчення німецької мови, культури і традицій країн, мова яких вивчається, і найважливіше – вчить вчитись.
Доброзичлива, урівноважена, вимоглива до себе, користується повагою та авторитетом серед колег, учнів.

Єдиний шлях, який веде до знань - це діяльність.
Б. Шоу
учителька англійської мови
Здобула вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка та методика середньої освіти. Англійська мова та література» у Тернопільському національному педагогічному університеті ім. В. Гнатюка. Педагогічний стаж – 20 років. Учитель вищої категорії, педагогічне звання – старший вчитель.
Працює консультантом у Тернопільському комунальному методичному центрі науково-освітніх інновацій та моніторингу, курує учителів іноземних мов м. Тернополя.
Розробник курсу «Комунікативна методика викладання іноземної мови» у складі ліцензійної групи відділу неперервної освіти ТКМЦНОІМ Управління освіти і науки Тернопільської міської ради.
Активний учасник загальноєвропейської програми eTwinning, амбасадор програми eTwinningPlus в Тернопільській області.
В практиці впроваджує інноваційні технології, серед яких можна виділити: особистісно орієнтоване навчання, проектне навчання, технологія проблемного навчання, інтерактивні технології, геймифікація. Особливе місце в роботі вчителя займає методика комунікативного навчання, про результативність впровадження якої свідчать численні призові місця гімназистів на олімпіадах та отримання великої кількості нагород європейського взірця за роботу в спільних з європейськими колегами проектах.
.png)
«Не важливо, наскільки повільно ви йдете, доки ви не зупиняєтеся.»
Конфуцій
учителька української мови та літератури
Здобула другий магістерський рівень вищої освіти за напрямом «Журналістика» в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка. Наразі завершую навчання за спеціальністю 014 Середня освіта (Українська мова і література. Зарубіжна література) — це моя друга вища освіта, яка дозволяє мені глибше зануритися в улюблену гуманітарну сферу.
Педагогічна кваліфікаційна категорія : спеціаліст.
Постійно вдосконалюю свої методи викладання, поєднуючи класичні підходи з сучасними інструментами. Для мене важливо, щоб уроки були не лише інформативними, а й живими — такими, що пробуджують цікавість, критичне мислення і бажання досліджувати світ.
Вірю, що українська мова і література — це не просто навчальні дисципліни, а ключ до культурної ідентичності, духовного розвитку і глибшого розуміння себе. Саме тому я прагну навчати з любов’ю, точністю і відкритістю до діалогу.
Навчання буде успішним тоді, коли воно буде цікавим.
А. Ейнштейн
учителька історії та правознавства
Навчитися вчити – життєвий і професійний виклик, що мотивує рухатися вперед. Тож розвиток як фахівця й особистості є визначальним для Надії – педагога з шістнадцятирічним досвідом викладання в школі та гімназії.
В основу кожного уроку вчитель добирає завдання, які розвивають в учнів навички ХХІ століття: творчість, критичне мислення та вміння вирішувати проблеми, комунікативні навички та навички співробітництва, навички працювати з інформацією, а також життєві навички: гнучкість, ініціативність та самоспрямованість, соціальні навички, лідерство та відповідальність.
Педагог успішно керує науково-дослідницькою роботою учнів у гімназії. Щорічно її вихованці беруть активну участь у «Нобелівських читаннях», у науковому товаристві «Золота сова», де займають призові місця. Учні ставали призерами обласного етапу конкурсу-захисту робіт МАН (у секціях «Історія України», ІІ та ІІІ місця). Надія щорічний керівник учасників та переможців міського етапу конкурсу пошукових та науково-дослідних робіт Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна» (за напрямом «Духовна спадщина мого народу»), а також конкурсу серед педагогічних працівників навчальних закладів на кращу розробку народознавчої розвідки національно-патріотичної тематики «Слава України». Нагороджена грамотами управління освіти і науки Тернопільської міської ради.
Вона активно бере участь в позааудиторній діяльності. Про це свідчать численні екскурсійні поїздки шляхами бойової слави, походи у краєзнавчий музей, театр, художній музей, бібліотеки та ін.
Їй властиві високі моральні якості, вимогливість, хороші організаторські здібності. Надія врівноважена, щиро вболіває за гімназистів, скромна, стримана, наполеглива та самокритична.

