Стався до людей так, як хочеш, щоб ставилися до тебе!
учитель фізкультури
Здобув вищу освіту за спеціальністю «Викладач фізичної культури» у Тернопільському національному педагогічному інституті ім. В. Гнатюка.
Педагогічний стаж – 20 роки.
Учитель вищої категорії, педагогічне звання – старший вчитель.
Мета моєї роботи: формування фізично-досконалої особистості учнів, свідомого ставлення до власного здоров'я

Роби і не зважай на втому, і не чекай, що зробить хтось. Коли зробив, то щоб нікому перероблять не довелось.
учитель фізкультури
Я, учитель фізичної культури, переконаний, що спорт — це не лише сила тіла, а й сила духу.
На своїх уроках прагну виховати в учнів любов до руху, командного духу та здорового способу життя.
Моя мета — допомогти кожному повірити у власні можливості та досягти найкращих результатів.

Вірте у свій безмежний потенціал. Ваші єдині обмеження — це ті, які ви встановлюєте собі самі.
Рой Т. Беннет
заступниця директорки, учителька інформатики та технологій
Прагну розвивати і вчити думати дитину, яка прийшла до мене на урок, не залишатись на місці: постійно вчитись та розвиватись, особливо у сфері ІТ.
Зацікавити учнів допомагає підготовка практико-орієнтованих завдань для вирішення конкретних життєвих задач, використання активних форм навчання, інтерактивних вправ, новітніх інформаційних ресурсів, проектної діяльності.
Замість того, щоб нарікати на темряву, може варто включити світло.
Китайська мудрість
учителька природознавства, біології, основ здоров’я
Педагогічний стаж – 32р.
Закінчила Тернопільський державний педагогічний інститут ім. Я. Галана
Магістр за спеціальністю «соціальна робота»
Для Світлани особливо важливо не відставати від молодого покоління й передавати досвід молодим. Розробивши курс «Технологія формування та розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів-практиків» пані Світлана ділиться досвідом про профілактику професійного вигоряння, стресу вчителям які підвищують свою кваліфікацію в ТКМЦНОІМ.
В основу кожного уроку Світлана добирає завдання, які розвивають в учнів навички XXІ ст.: творчість, критичне мислення та вміння вирішувати проблеми, навички працювати з інформацією, а також життєві навички: відповідальність, соціальні навички, самоспрямованість.
Я торкаюся до майбутнього. Я вчу.
Кріста Маколіфф
учителька хімії
Педагогічний стаж — 41 рік.
Працює над методичною проблемою «Науково-методичний супровід пошуково-дослідницької роботи здобувачів освіти та участі у проведенні відповідних практичних заходів». Співзасновник Центру науки Тернополя. Учасник міжнародного проекту «ScientificFun – Наукові пікніки в Україні». Засновник і координатор Нобелівських читань у гімназії «Гармонія» та неофіційного свята хіміків світу Дня Моля. Постійно підвищує кваліфікацію, а також навчає педагогів квест-технології.
Закохана в життя: подорожує, читає, любить театр і музику, зимове плавання.

