
Стався до людей так, як хочеш, щоб ставилися до тебе!
учитель фізкультури
Здобув вищу освіту за спеціальністю «Викладач фізичної культури» у Тернопільському національному педагогічному інституті ім. В. Гнатюка.
Педагогічний стаж – 20 роки.
Учитель вищої категорії, педагогічне звання – старший вчитель.
Мета моєї роботи: формування фізично-досконалої особистості учнів, свідомого ставлення до власного здоров'я

Роби і не зважай на втому, і не чекай, що зробить хтось. Коли зробив, то щоб нікому перероблять не довелось.
учителька фізкультури
Здобула вищу освіту за спеціальністю «Викладач фізичної культури» у Тернопільському національному педагогічному інституті ім. В. Гнатюка.
Педагогічний стаж – 24 роки.
Учитель вищої категорії, педагогічне звання – старший вчитель.
Вірте у свій безмежний потенціал. Ваші єдині обмеження — це ті, які ви встановлюєте собі самі.
Рой Т. Беннет
заступниця директорки, учителька інформатики та технологій
Прагну розвивати і вчити думати дитину, яка прийшла до мене на урок, не залишатись на місці: постійно вчитись та розвиватись, особливо у сфері ІТ.
Зацікавити учнів допомагає підготовка практико-орієнтованих завдань для вирішення конкретних життєвих задач, використання активних форм навчання, інтерактивних вправ, новітніх інформаційних ресурсів, проектної діяльності.
Мало знати – потрібно й використовувати, мало бажати – потрібно робити.
Й. Гете
учителька математики та інформатики
Педагогічний стаж – 5 років, спеціаліст 2 категорії.
У 2010 році закінчила фізико-математичний факультет Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка, спеціальність «Математика».

Замість того, щоб нарікати на темряву, може варто включити світло.
Китайська мудрість
учителька природознавства, біології, основ здоров’я
Педагогічний стаж – 32р.
Закінчила Тернопільський державний педагогічний інститут ім. Я. Галана
Магістр за спеціальністю «соціальна робота»
Для Світлани особливо важливо не відставати від молодого покоління й передавати досвід молодим. Розробивши курс «Технологія формування та розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів-практиків» пані Світлана ділиться досвідом про профілактику професійного вигоряння, стресу вчителям які підвищують свою кваліфікацію в ТКМЦНОІМ.
В основу кожного уроку Світлана добирає завдання, які розвивають в учнів навички XXІ ст.: творчість, критичне мислення та вміння вирішувати проблеми, навички працювати з інформацією, а також життєві навички: відповідальність, соціальні навички, самоспрямованість.