Учень не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який потрібно запалити.
Костянтин Ушинський
учителька математики
У 2017 році закінчила фізико-математичний факультет Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, спеціальність "Математика".
Педагогічний стаж - 4 роки , спеціаліст 2-гої категорії.
Якщо йдеться про урок, то я застосовую різноманітні цікаві елементи та методики. Оскільки, роблячи це постійно, діти до цього звикають та з нетерпінням очікують наступного уроку. Наприклад, у математиці підживлювати цікавість уроку можна за допомогою нестандартних задач. Я часто пропоную розв'язувати так звані "задачі-загадки", розвиваючи білінгвальність та спонукаючи дітей швидко включатися у роботу. На мою думку, ребуси також є досить цікавою складовою для учнів, тому я практикую їх створення.
Проблема, яка часто виникає під час вивчення математики, полягає в тому, що є частина дітей, які кажуть: "Я ненавиджу математику!". В свою чергу, батькам цих учнів я пояснюю, що проблема полягає в тому, що дитина вже давно й досить довго не розуміє предмету. Я вважаю, що це глобальна проблема, і з нею потрібно працювати індивідуально, оскільки нерозуміння нагромаджується, й потім це може перерости в комплекси або у нелюбов до предмета.
Життя прекрасне двома речами: можливістю вивчати математику й можливістю її викладати. Тож ніколи не кажи: «Не вмію», а кажи «Навчуся»!