“В житті неважливий сигнал GPS, якщо не один ти рюкзак свій несеш”
Кузьма Скрябін
учитель фізики
Освіта: Тернопільський педагогічний інститут. Спеціальність: вчитель математики і фізики.
Захоплення: гірські лижі, книги, гітара, Contemporary art, мандри, шахи.
На заняттях з фізики впроваджую сучасні світові тренди освітнього процесу: STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics — наука, технології, інженерія, математика); SEE Learning (Social Emotional and Ethical Learning) — програма соціального, емоційного та етичного навчання.
На моїх заняттях акцент робиться на практичному навчанні та розвитку навичок реального світу. Моя методика підкреслює самостійність учениці/учня, їхню особистість, яка природно прагне до знань. Кожна думка дитини має величезне значення. ЇЇ запитання важливіше за дослівно відтворене речення з підручника, адже саме в запитаннях народжується справжня цікавість до знань!
Використовую ігрові форми навчання, щоб зробити уроки не лише корисними, а й веселими. Доброзичливий гумор — це мій секрет для залучення вас у світ фізики! Ми будемо проводити експерименти, використовуючи повсякденні речі, щоб побачити, як працюють закони природи у нашому житті. Разом ми досліджуватимемо, експериментуватимемо, і найголовніше, будемо ставити запитання та спільно шукати відповіді.
Готові до подорожі у яскравий світ фізики? Давайте зробимо це разом!
“Дороги, що ведуть до мистецтва, сповнені тернів, але на них вдається зривати прекрасні квіти.”
Жорж Санд
учителька технологій
Здобула перший (бакалаврський) рівень вищої освіти за спеціальністю «Дизайн» (Графічний дизайн) у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка в 2024 році.
Щоб досягти нових цілей потрібно прикласти багато зусиль аби досягнути власних висот. Ефективно застосовувати засвоєний матеріал у життєвому побуті учнів та формувати власний світогляд. Мотивація для подальшого розвитку себе у творчому середовищі та освоєння нових навичок. Особливу увагу звертаю на успішне навчання для якого необхідна не лише здатність до сприйняття інформації, але й зацікавленість. Тому я створюю на уроках атмосферу довіри та взаєморозуміння, яка допомагає учням розкриватися і розвиватися.