Гімназія
Україно-грецький проект “Міжнародний День Дітей”
Робота над проектом дала нашим гімназистам змогу серйозно задуматись над тим, які ж права має кожна дитина. Учні досліджували бачення та розуміння прав дитини іншими учасниками проекту, що сприяє розумінню своїх прав та можливостей на міжнаціональному рівні. Діти виступали як в ролі творців, так і в ролі дослідників, створюючи логотип «Права дитини», знайомлячись з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини та працюючи над їхньою інтерпретацією. Наша участь у цьому проекті принесла нам «Європейський Знак Якості» (“European Quality Label”).
Україно-литовський проект
«Знать много языков – значит иметь много ключей к одному замку»
Протягом двох тижнів учні вивчали культурні та мовні подібності різних народів та досліджували особливості чотирьох європейських мов (української, польської, англійської та німецької). Наші гімназисти святкували Міжнародний День Європейських мов, а також мали можливість ознайомитися з особливостями святкування цього дня їхніми однолітками.
Результатом нашої діяльності стало відзначення гімназії та учасників проекту «Європейським Знаком Якості» (“European Quality Label”).

Гімназія «Гармонія» - одна із 16 українських шкіл, які за результатами своєї участі у міжнародних проєктах отримали звання «eTwinning School Label 2020-2021».
А це означає, що ми – школа європейського рівня, яка активно пропагує цінності та педагогічні підходи eTwinning і є орієнтиром для місцевих громад та моделлю для інших шкіл.
Отримання цього звання – це визнання закладу лідером серед європейських шкіл, педагогічний колектив якого стимулює інновації та зміни у своїй школі та за її межами.
Гімназія «Гармонія» як Школа eTwinning готова до інклюзивності на всіх рівнях та знаходить способи створення інклюзивного середовища для учнів з різними можливостями та з різних культур.
Це визнання того, що учителі-ітвіннери використовують інноваційні педагогічні моделі, які серед інших підходів включають навчання у співпраці, навчання, в центрі якого знаходиться учень/учениця, гнучкі підходи до навчального часу та простору.
Це визнання того, що наші учні-ітвіннери – агенти змін, які виступають рушійною силою усіх інновацій у педагогіці та використанні технологій.
